Bloembinderij Amaryllis

  • Contactgegevens

    Adres:

    Leeuwarderweg 4C

    8605 AH Sneek

    0515 - 41 56 45

    info@amaryllissneek.nl

  • Openingstijden

    • Maandag: 09:00 - 18:00
    • Dinsdag: 09:00 - 18:00
    • Woensdag: 09:00 - 18:00
    • Donderdag: 09:00 - 18:00
    • Vrijdag: 09:00 - 18:00
    • Zaterdag: 09:00 - 18:00
    • Zondag: 10:00 - 17:00

Veelgestelde vragen (FAQ)

Inklapbare content

Wat is de versheidsgarantie van jullie bloemen?

Wij garanderen dat onze bloemen vers en van hoge kwaliteit zijn bij levering. We bieden een versheidsgarantie van 7 dagen vanaf de datum van levering.

Hoe kan ik voor mijn bloemen zorgen om hun levensduur te verlengen?

Zorg ervoor dat u de bloemen in schoon water zet en de vaas regelmatig schoonmaakt. Vermijd direct zonlicht en tocht, en snijd de stelen elke paar dagen schuin af.

Wat moet ik doen als mijn bloemen eerder verwelken dan verwacht?

Neem binnen 7 dagen na levering contact met ons op met een foto van de bloemen. Afhankelijk van de beoordeling, kunnen wij een vervangend boeket of een tegoedbon aanbieden.

Kunnen jullie een boeket maken volgens mijn specifieke wensen?

Ja, wij bieden gepersonaliseerde boeketservices. Neem contact met ons op om uw voorkeuren te bespreken en we zullen ons best doen om aan uw wensen te voldoen.

Zijn de getoonde afbeeldingen op de website exacte weergaven van de producten?

De afbeeldingen zijn een representatieve weergave. Aangezien bloemen natuurproducten zijn, kan er enige variatie zijn in vorm en kleur.

Hoe ver van tevoren moet ik bestellen voor een evenement of speciale gelegenheid?

Wij raden aan om ten minste een week van tevoren te bestellen voor speciale evenementen om zeker te zijn van de beschikbaarheid van specifieke bloemen.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen na mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Als u geen bevestigingsmail heeft ontvangen, controleer eerst uw spam- of junkmailfolder. Als de mail daar ook niet te vinden is, neem dan contact met ons op via 0515-415645 / info@amaryllissneek.nl zodat wij uw bestelling kunnen bevestigen en eventuele problemen kunnen oplossen.

Kan ik een specifiek tijdstip voor levering aanvragen?

Wij doen ons best om aan specifieke tijdsvoorkeuren te voldoen, maar kunnen dit vanwege logistieke redenen niet altijd garanderen.

Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is bij levering?

Als de ontvanger niet thuis is, proberen we de bloemen bij buren af te geven of laten we een bericht achter voor een nieuwe leveringspoging.

Kunnen bloemen geleverd worden op zon- en feestdagen?

Onze bezorgservice is actief van maandag tot en met zaterdag, maar voor speciale feestdagen zoals Moederdag maken we een uitzondering en leveren we ook op die dagen. We adviseren om bestellingen voor deze speciale dagen tijdig te plaatsen.

Als je vraag niet in onze Veelgestelde Vragen staat, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Heb je een vraag, opmerking? Voel je vrij om onderstaand contactformulier in te vullen, en we zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Contactformulier